Stratēģija

VSIA “Daugavpils psihoneiroloģiskā slimnīca” divi galvenie stratēģiskie mērķi ir sekojoši:

  1. Saglabāt, uzlabot un atjaunot iedzīvotāju veselību, nodrošinot veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanu, atbilstoši specializācijas profilam.
  2. Nodrošināt ieguldītā valsts kapitāla atdevi un kapitālsabiedrības vērtības pieaugumu.

Uzņēmuma ilgtermiņa vīzija ir kļūt par augstas kvalitātes garīgās veselības aprūpes  pakalpojumu sniedzēju, kas kalpotu par labākās prakses piemēru citiem nozares dalībniekiem.

Slimnīcas misija ir uzlabot Latgales reģiona iedzīvotāju garīgās veselības stāvokli, nepārtraukti pilnveidojot piedāvāto pakalpojumu klāstu, un, ievērojot vienlīdzības un līdztiesības principus, nodrošināt augstu profesionālo veselības aprūpes kultūru. Sniegt tādus ārstniecības un veselības aprūpes pakalpojumus garīgi slimiem pacientiem, kas apmierinātu viņu un radinieku vajadzības, nodrošinot iespēju saņemt valsts garantētos garīgās veselības aprūpes pakalpojumus, kuru kvalitāte atbilst valsts sociāli ekonomiskās attīstības līmenim. Vienlaicīgi realizēt pasākumu kompleksu, lai vecinātu sabiedrībā valdošo aizspriedumu (stigmatizācijas) mazināšanos, kā arī pacientu un deinstitucionalizācijas rezultātā no sociālās aprūpes institūcijām izrakstīto klientu integrāciju sabiedrībā.

Definējot uzņēmuma pamatvērtības, mēs fokusējamies uz cilvēkiem un viņu tiesībām saņemt kvalitatīvu ārstēšanas un aprūpes pakalpojumu, un uz darbinieku tiesībām strādāt drošā, sakārtotā un harmoniskā vidē, tādējādi motivējot gan darbinieku komandu sniegt pēc iespējas kvalitatīvākus pakalpojumus, gan palielinot stacionāra pacientu un ilgstošas sociālās aprūpes klientu apmierinātību ar sniegtajiem pakalpojumiem. Motivēti darbinieki un apmierināti pacienti un klienti ir galvenais priekšnosacījums, lai mazinātu arī lielā sabiedrības daļā valdošos aizspriedumus (stigmatizāciju) par garīgās veselības ārstniecības iestāžu vidi un pielietotajām ārstēšanas metodēm un pakalpojumu kvalitāti, kas galvenokārt sakņojas vēl padomju laikā gūtajā negatīvajā vēsturiskajā pieredzē.

Uzņēmuma pamatvērtības ir:

  • PACIENTI un KLIENTI
  • DARBS KOMANDĀ
  • SADARBĪBA

Mērķis, sniedzot garīgās aprūpes un ārstniecības pakalpojumus, ir palielināt pacientu un klientu un to ģimeņu un radinieku apmierinātību ar saņemto pakalpojumu kvalitāti, motivēt profesionālo un pieredzējušo darbinieku komandu un īstenot efektīvu sadarbību ar sabiedrības ieinteresētajām pusēm aktuālu veselības aprūpes un sociālo problēmu risināšanā.