Ar E-parakstu parakstītu dokumentu pieņemšana

JŪS VARAT IESNIEGT elektroniski parakstītu dokumentu – iesniegumu, vētuli, kas ir adresēts mūsu slimnīcai un slimnīcas teritorijā esošajai sociālās aprūpes institūcijai uz e-adresi vai e-pastu Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

Lūgums neizmantot e-pastu gadījumos, kad nepieciešams nodot fiziskās personas datus, komercinformāciju un citu aizsargājamu informāciju, e-pasts vietā var izmantot e-adresi.

e-adrese

Saskaņā ar Iesniegumu likumu slimnīca:

  • Sniegs atbildi uz iesniegumu pēc būtības, ņemot vērā iesniegumā minētā jautājuma risināšanas steidzamību, bet ne vēlāk kā viena mēneša laikā no iesnieguma saņemšanas.
  • Ir tiesīga neizskatīt saņemto vēstuli, ja sūtītājs nav norādījis savu vārdu, uzvārdu un dzīvesvietas vai elektroniskā pasta adresi. Vēstule jānoformē atbilstoši lietišķas sarakstes prasībām un jānorāda sūtītāja vārds, uzvārds un kontaktinformācija (pasta adrese, tālrunis, e-pasts).

Slimnīca ir tiesīga neatbildēt uz vēstuli, ja nosūtītā iesnieguma saturs ir klaji aizskarošs un izaicinošs, kā arī, ja vēstules tekstā nevar nojaust pieteicēja teikto. 

Kas jāievēro, ja saņemat savā e-pastā elektroniski parakstītu dokumentu no mūsu slimnīcas:

JUMS VIENAS DARBA DIENAS LAIKĀ IR JĀNOSŪTA PAZIŅOJUMS slimnīcai PAR ELEKTRONISKĀ DOKUMENTA SAŅEMŠANU (piemēram, atbildot uz saņemto e-pastu ar REPLAY) ievērojot Ministru kabineta 28.06.2005. noteikumu Nr. 473 "Elektronisko dokumentu izstrādāšanas, noformēšanas, glabāšanas un aprites kārtība valsts un pašvaldību iestādēs un kārtība, kādā notiek elektronisko dokumentu aprite starp valsts un pašvaldību iestādēm vai starp šīm iestādēm un fiziskajām un juridiskajām personām" 17. punkta prasības.

Lai atvērtu edoc dokumentu:

1) Saglabājiet saņemtā e-pasta pielikumā pievienoto EDOC formāta datni uz darba virsmas (Desktop);

2) Atveriet interneta pārlūkā (piemēram, Internet Explorer) saiti vai spiediet uz augstāk redzamo eparaksta logotipu;

3) Norādiet saglabāto EDOC - sadaļā ar nosaukumu "Pārbaudīt edokumentu" izpildiet darbību "Pievienot dokumentu", norādiet uz saglabātā dokumenta atrašanās vietu (piemēram, Desktop) un apstipriniet izvēli. Vietnē atvērsies norādītā dokumenta saturs - parakstītās datnes un informācija par parakstu.

Lai aprakstītās darbības būtu iespējamas, Jūsu datorā ir jābūt nodrošinātai JAVA darbības videi (java runtime environment) 6.0 vai jaunākai versijai. Visu papildus nepieciešamo informāciju darbam ar elektroniskajiem dokumentiem, kas parakstīti ar drošu elektronisko parakstu, Jūs varat atrast interneta vietnē www.eparaksts.lv.